Polacy zajmują 4 miejsce pod względem picia herbaty. Ponad 80% pije ją codziennie, co przekłada się na prawie 1kg suszu. Podobnie wyglądają statystyki dotyczące kawy. Rocznie wypijamy jej około 100 litrów. A przecież oba napoje najlepiej smakują w ulubionym kubku!
Firmy od lat wykorzystują więc kubki reklamowe do poszerzania swoich zasięgów i zdobywania zaufania klientów. I od lat te kubki sprawdzają się znakomicie, choć obecnie warto poświęcić nieco więcej czasu na wybór oryginalnego modelu. Odbiorcy stają się bowiem coraz bardziej wybredni.
Na szczęście rynek kubków z logo nie próżnuje. Wśród tych gadżetów znajdziesz modele, które idealnie wpasują się w osobowość Twojego przedsiębiorstwa. Na co więc zwracać uwagę przy ich wyborze? Co zrobić, aby kubek reklamowy z nadrukiem pozytywnie zaskoczył Twojego klienta?
Kubki reklamowe – przestarzały gadżet reklamowy?
Zapewne masz w szafce co najmniej kilka sztuk kubków różnego typu. Niektóre pochodzą ze sklepu, inne były prezentem firmowym. Niezależnie jednak od źródła firmowe kubki towarzyszą nam w codziennym życiu, umilając czas. Grzechem byłoby nie wykorzystać ich do promocji swojej firmy.
Z pewnością nie jest to przestarzały gadżet reklamowy. Kubki z nadrukiem wykazują ogromną skuteczność, budując zaufanie do marki i przyciągając do niej klientów. Są tak uniwersalne, że sprawdzą się w każdej branży. A do ich wykorzystania dodatkowo zachęca cena – kubki reklamowe to koszt zaledwie kilku złotych za sztukę.
Zalety kubków reklamowych
Są klasyczne i uniwersalne, ale gdy postawisz na nietypowy model z pewnością Twoja firma zostanie zapamiętana. Ogrom kolorów, modeli i zastosowań sprawia, że zadowoli się nimi nawet najbardziej wybredny klient. I na pewno nie wylądują one w koszu.
Kubki reklamowe z logo firmy pomagają zapamiętać firmę i wpływają pozytywnie na jej postrzeganie przez osobę obdarowaną oraz jej otoczenie. Są praktyczne i wytrzymałe – okres ich wykorzystania jest zwykle dłuższy niż rok. W dodatku osoba obdarowana korzysta z takiego kubka codziennie, pijąc w nim ulubioną herbatę lub małą czarną.
Do innych zalet kubków reklamowych zaliczymy:
– niską cenę;
– praktyczność;
– estetyczny wygląd;
– oryginalność.
Przekonaliśmy Cię, że warto? Sprawdź teraz, kiedy najlepiej je wykorzystać w swojej firmie.
Firmowe kubki reklamowe – komu i kiedy je wręczać?
To doskonały prezent dla pracowników oraz klientów. Droższe modele sprawdzą się nawet dla partnerów biznesowych, aby podziękować im za lata współpracy. Niezależnie jednak od celu wybierajmy kubki, które są wykonane z precyzją, z wysokiej jakości materiałów, a nadruki na nich są dobrze widoczne i nie ścierają się.
Pracownicy ucieszą się z nich pierwszego dnia pracy. Kubki z logo zacieśnią więzy i zmniejszą stres – podobnie jak inne prezenty otrzymane w nowej pracy. Warto o to zadbać ze względu na renomę przedsiębiorstwa. Te upominki nie kosztują dużo, a potrafią zdziałać cuda, błyskawicznie zmieniając nastawienie nowego pracownika do firmy.
Za to klientów obdarowuj bez okazji. Kubki reklamowe z nadrukiem to doskonały prezent na wszelkiego rodzaju konferencjach czy szkoleniach. Mogą stanowić również dodatek do zamówienia, np. w przypadku firm sprzedających herbatę, lub jako nagroda za udział lub wygraną w konkursie.
Jakie kubki reklamowe z logo będą najlepsze dla Twojej firmy?
Duży wybór firmowych kubków z logo sprawia, że czasem ciężko znaleźć coś dla siebie. Zobacz, jakie modele masz do wyboru.
Jednocześnie pamiętaj, aby przy wyborze zwracać uwagę na:
– wysoką jakość produktu;
– możliwość mycia kubka w zmywarce;
– różne techniki nadruku;
– kolory, powinny być intensywne i trwałe.
Ceramiczne i porcelanowe kubki z nadrukiem
Klasyka jakich mało. To najpopularniejsze kubki ze wszystkich. Firmy wybierają je, bo są uniwersalne i można na nich wykonać dowolny nadruk. Ale czy faktycznie warto na nie postawić?
Kubki ceramiczne i porcelanowe raczej nikogo nie zaskoczą. Będą miłym upominkiem, ale nic ponadto. Jeśli więc zależy Ci na tym, aby wyróżnić swoją firmę pośród innych, postaw na coś bardziej oryginalnego. Chyba że ten model uzupełnisz nietypowym nadrukiem, np. w formie grafiki lub hasła reklamowego.
Kubki ceramiczne występują w różnych kolorach, choć najczęściej wybierany jest biały z czarnym nadrukiem.
Dwukolorowe z łyżeczką
To opcja bardziej oryginalna. Takich kubków nie spotkamy w sklepie, więc od razu przykują one uwagę Twojego klienta. Zwykle mają ciemniejszy kolor w środku, co czyni je jeszcze bardziej wyjątkowymi. Do tego estetyczna łyżeczka w kolorze kubka, która ułatwia korzystanie z niego.
Kiedy warto postawić na taki kubek reklamowy z logo? To dobre rozwiązanie dla firm nowoczesnych. Nie ma znaczenia branża, o ile odpowiednio dobierzemy do niego nadruk. Te kubki pokochają zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
Kubki ze stali nierdzewnej
Wysoka trwałość i praktyczność – to je wyróżnia. Najlepiej więc sprawdzą się dla firm, które chcą pokazać klientom, że bardzo zależy im na swoich klientach. Kubki ze stali nierdzewnej to nie tylko zwykły kubek – to kubek termiczny, który można ze sobą zabrać na wycieczkę i spacer. Ich rozszerzone zastosowanie sprawia, że częściej towarzyszą Twoim klientom w codziennym życiu, a więc lepiej utrwalają wizerunek marki.
Emaliowane kubki reklamowe
Tradycyjny fason, który kojarzy się z epoką naszych dziadków. Mają w sobie moc przywoływania wspomnień i zdecydowanie są wyjątkowe. Tak jak pozostałe kubki mogą być wykorzystywane przez każdą branżę, jednak najlepiej odwzorują osobowość marek z tradycjami.
Emaliowane kubki reklamowe z nadrukiem są trwałe i bezpieczne. Nie gromadzą w sobie bakterii, a do tego wyglądają niezwykle estetycznie i pasują do kuchni urządzonej w dowolnym stylu.
Magiczne kubki z logo
Te firmowe kubki z pewnością zaskoczą Twoich klientów. Umieszczony na nich nadruk ujawnia się dopiero po wlaniu do nich gorącego płynu. Wyobraź sobie zdziwienie klienta, który myśli, że otrzymał od Ciebie klasyczny czarny kubek, a gdy z niego korzysta, pojawia się na nim Twoje hasło reklamowe lub grafika. Idealna reklama, prawda?
Te kubki są nieco droższe, ale charakteryzują się wyższą skutecznością, więc warto rozważyć wdrożenie ich do swojej kampanii.
Kubki ekologiczne
Głównie mamy na myśli te wykonane z drewna dębowego oraz z bambusową obudową. Kosztują one kilkadziesiąt złotych, ale będą idealnym prezentem dla lojalnych partnerów biznesowych. Z pewnością wyróżniają się eleganckim wyglądem. Są również praktyczne i trwałe.
Czy warto wykorzystać kubki w swojej kampanii reklamowej?
My nie mamy wątpliwości – warto. Jednak, aby faktycznie były skuteczne potrzebna jest przemyślana i spójna strategia marketingowa. Kubki reklamowe z logo powinny być jej uzupełnieniem, a wtedy z pewnością powiększą grono Twoich klientów. Są uniwersalne i oryginalne jednocześnie, i tak jak sprawdzały się kiedyś, tak wspierają firmy i dzisiaj. Może i Ty chciałbyś wykorzystać je w swojej kampanii?